(Sundheds-)bevidst forbrug, plantebaseret, håndværk... forbrugeradfærden er i konstant udvikling.
Det er grunden til, at vi for over 10 år siden udviklede vores egen forbrugerforskning kaldet Taste Tomorrow. Vi undersøger lokal og global forbrugeradfærd, holdninger og valg ved en kombination af interviews og AI-teknologi. Dette giver os mulighed for at holde øje med udviklingen af trends og afsløre nye inden for bageri, konditori og chokolade.
Desuden er alle de data vi indsamler, understøttet af vores globale trend-spotting-netværk, sensorisk forskning og unikke samarbejder med forskere, smagshuse og universiteter.
For at bevare en konkurrencefordel i bagerisektoren, er det afgørende at forblive proaktiv i forhold til at opfylde forbrugernes krav. Oplev de 3 vigtigste bageretrends, der forventes for 2024, i denne tendensanalyse. Analysen afdækker ikke kun de populære madvalg, men også de underliggende årsager til præferencer.
Gør dig klar til at piske noget innovation ind i dine konditorikreationer og drys nogle trends ovenpå. Vi har opstillet de 3 vigtigste forbrugertrends for 2024, som dukkede op fra vores seneste globale Taste Tomorrow forskning. Hold dig opdateret på de hotteste trends inden for kager, konditori og sødt bagværk, og få samtidig information om, hvad der tiltrækker forbrugerne.
Hvilke chokoladeinnovationer skal du arbejde på? I denne 2024-prognose for chokoladeindustrien fremhæver vi de chokoladetrends, der er mest populære eller hurtigt voksende blandt forbrugere over hele verden. Taste Tomorrow-forskningen giver indsigt i forbrugernes ønsker og deres motivationer, som du kan bruge til at være foran konkurrenterne.
Vil du have frisk indsigt i udviklingen indenfor sundhed, bekvemmelighed, oplevelse, digitalisering og meget andet inden for bageri, konditori og chokolade? Eller ønsker du mere information om vores globale forbrugerundersøgelse?
Vi hjælper dig gerne! Kontakter os for at høre mere.